четверг, 1 мая 2014 г.

Liberty & Success: отзывы Игната, пользуещегося Lackey от L&S



Liberty & Success отзывы даёт очередной счастливый покупатель:

Ігнат Істахович Ковальчук, м. Рівне, письменник. У мене був розвалений поперек в чотирьох місцях, заражена кров і внутрішні органи практично всі відказували. Користування продукцією через півтора тижня у мене кров відновилася і стала прекрасною, зажили всі рани. Хребет відновився за два с половиною місяці. І зараз в мене жодних проблем, внутрішні органи відновлювалися один за одним на протязі кількох років. На сьогоднішній день я маю всю продукцію. Я маю апарат Лакей (Lackey от L&S), я маю Ultratemper (Ультратемпер), я маю Бифренд (Befriend), маю Супер Лакей (Super Lackey) сині та Супер Лакей (Super Lackey) білі. Загалом 32 продукти – я ними користуюсь. На сьогодняшний день я маю ідеально здоров’я, в мене метаболічний вік нижче 50-ти років, я почуваю себе прекрасно. Дякую Компанії Liberty & Success (Компании  L&S), дякую Богу за цей унікальний шанс, тому що моє життя перевернулося на 180 градусів. В моєї дружини було, в народі – усихання нирок – за п’ять років в неї нирки відродилися на 100 %. До того лікарі казали «Збирай гроші на пересадку хоч однієї нирки». Тепер у неї нирки ідеальні. Я дуже радий. І мамо моя живе 5 років і 9 місяців завдяки Компанії Liberty & Success (Компании  L&S), завдяки цієї унікальної продукції: апарат Лакей (Lackey от L&S), Ultratemper (Ультратемпер), Бифренд (Befriend). Вона вже була на смертному одрі, тепер вона ходить, вона все робить, вона просто прекрасна. Дякую Богу.





Комментариев нет:

Отправить комментарий